Puber Top Coach

 


            

 
 Opvoed Helpdesk  
   

 “Pas als je weet wat je doet, kun je doen wat je wilt.”

 

 

 

 

W E R K W I J Z E
Iedere ouder kent wel van die situaties waarin je even niet weet wat te doen. Je begrijpt je kind even niet meer en weet ook niet precies wat er nu van jou wordt verwacht. Wellicht lig je met je partner ook niet op één lijn qua opvoeding. Ook qua richtlijnen is het niet altijd zwart—wit. Is blowen nu erg of niet, welke bedtijd is “normaal”, hoe lang moet er aan het huiswerk worden gewerkt en hoe lang mag een puber computeren of televisiekijken?

Soms is het fijn om even te kunnen klankborden, even je situatie voorleggen aan een betrokken buitenstaander zonder binding met je gezin. En natuurlijk concreet hulp te ontvangen; de Opvoed Helpdesk geeft advies en u als ouder bepaalt natuurlijk zelf wat u er mee wilt doen.

Aangezien u van te voren niet weet wanneer en hoeveel vragen u zult hebben werkt de Opvoed Helpdesk op uurtarief. Met de Opvoed Helpdesk heeft u de mogelijkheid om per mail of per telefoon uw vragen en situaties aan één van onze coaches voor te leggen. U krijgt een persoonlijke coach toegewezen zodat al uw contacten met dezelfde coach zijn. Betrokken, persoonlijk en slagvaardig. Heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek met uw coach bij u thuis of op locatie? Ook dit is mogelijk.

PTC kent een uurtarief voor het beantwoorden van uw vragen per mail, een uurtarief voor telefonisch contact en een uurtarief voor het persoonlijk contact, iedere vorm met zijn eigen specifieke kenmerken.
Onze Opvoed Helpdesk krachtig door snelheid, eenvoud, betrokkenheid, onafhankelijkheid, professionaliteit en objectiviteit.


 



 








 

 

V O O R   W I E
Voor ouders;
· Die kinderen hebben in groep 7/8 van het basisonderwijs
· Die kinderen hebben in het voortgezet onderwijs
· Die op dit moment problemen ondervinden in de opvoeding
· Die willen afstemmen of de ingeslagen weg voor hun de juiste is



   






 

 

U I T G A N G S P U N T E N
Kenmerken Opvoed Helpdesk;
· Contact via e-mail en/of telefoon en/of persoonlijk gesprek
· Snelle reactie tijd tussen u en uw persoonlijke coach
· E-mail beantwoord binnen 36 uur (streven)
· Telefonisch contact direct of terugbellen binnen 24 uur (streven)
· Persoonlijk gesprek op afspraak; afspraak binnen 5 werkdagen (streven)
· Een vaste coach als contactpersoon
· Antwoorden persoonlijk, concreet en helder
· Vast uurtarief


 




 

 

 

 

T A R I E V E N   D I E N S T V E R L E N I N G
De Opvoed Helpdesk werkt op basis van uurtarief.(factuurbasis) Hierin kennen we een uurtarief voor e-mail contact, telefonisch gesprek en persoonlijk gesprek (bij u thuis of op locatie in de regio).
U kunt uw situatie en vraag, mailen naar opvoedhelpdesk@pubertopcoach.nl  o.v.v. Opvoed Helpdesk en uw gegevens. (naam, woonplaats, telefoonnummer).

Uurtarief e-mail contact                        : € 29,95 excl. btw per uur
Uurtarief telefonisch gesprek                 : € 49,95 excl. btw per uur
Uurtarief persoonlijk gesprek                 : € 79,50 excl. btw per uur*
* Bij een persoonlijk gesprek rekenen wij altijd 30 min. extra voor reistijd en reiskosten

PTC  

 

 



       

Home | Contact | PTC| Vacatures | FAQ | Voorwaarden | Disclaimer |